اس ام اس عاشقانه غمگین غمگینم
میتونید اس ام اس هایی جدیدتون رو به 09331980600 ارسال کنید تا در وب به نمایش بزاریم با اسم خودتون

اس ام اس عاشقانه دوست داشتنت

غمگینم غمگین..
همانند زنبور کارگری که عاشق ملکه اش شده
و به خاطر این عشق از کندویش طرد شده....
 
بسان گرگی هستم که خدا توبه اش را پذیرفته!!!!
(اما) مردم مدام میگویند توبه ی گرگ مرگ است....
 
از لبخندت برای تغییر دنیا استفاده کن،
نگذار دنیا لبخندت را تغییر دهد.
 
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم
کسی را ک قصد ماندن ندارد باید راهی کرد.
 
همیشه که باشی ، خسته می شوند مردمانی که اگر نباشی ، می گویند : بی معرفتی . . .
 
سکوت ... فریادی است که صبر ِ ایّوب دارد ...
 
ما پسرا هم کم غم و غصـه نداریم پسـر بودن یعنـی بی پـولی یعنی دوسال سربازی یعـنی نمیتونی حرفـاتو به کسی بگی یعـنی یه دنیا مسئولیت یعنـــی بُغــض
 
هوای فاصله سرد است،
برایت از کلاف دلم ، خیال گرم میبافم...!
 
مثل سایه ی مثلثی در نیمه باز... روی زمین دراز کشیده ام... و به سقف دلتنگی هایم خیره نگاه میکنم...! کاش بودی و چراغ این اتاق روشن بود...
 
 
هر ستاره شبیست که از تو دورم. و آسمان این شب ها چقدر پرستاره است!
 
دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانیست نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست
 
چه غریب ماندی ای دل نه غمی.. نه غم گساری.... نه به انتظار یاری... ...نه ز یار انتظاری..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : \/\/Serf ToO ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.